Bullbak

Idag så har jag bakat massor med bullar!  Det blev 166 stycken :) Så det lär nog räcka ettt tag framöver! Har än inte smakat någon av dessa bullar när dom är klar, (är fortfarande mätt av alla ogräddade bullar jag har äti under tiden jag bakade) men enligt nicklas  var dom goda! 



När jag var klar med bakningen kom nicklas hem, han hade med sig lite mat från pit stop, en kabab tallrik till  mig och en kyckling rulle åt han själv! Det var gott! efter en hel dag med bakning så var jag inte sugen på att börja laga ¨någon mat..

Sen så for jag till göril med en bull-påse åt henne! Hon bjöd på kaffe och där satt vi och pratade ett tag, det var trevligt! Och imorgon så ska vi gå på stan en sväng! :)

Jag måste handla julklappar! Har inte köpt en enda och snart är det jul! Måste ta mig ut imorgon och köpa lite granna! Börjar känna mig lite smått stressad!

____________

Nu så är golvet klart där uppe och nicklas har börjat att sätta dit panel på ena väggen! Snart är det bara tapetseringen och listerna kvar. Lägger ut bilder på det när det är helt klart! :D Tror att det blir riktigt bra!
____________

Ikväll blir det nog bara att se lite tv innan man går och lägger sig! Skulle behöva gå ut och gå lite också! Men det blev nästan lite sent för det! Jag får gå ut en längre sväng imorgon istället! En morgon sväng kanske! :)


Kommentarer
Postat av: Cetty

Bullarna ser då riktigt goda ut! Man blir sugen på att äta dem!

2009-12-17 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0