En sväng till vidsel..

Nu så var det ett tag sen jag skrev.. Vad har hänt här då?! Jo, vi var i vidsel i söndags och skulle hälsa på nickes föräldrar.. Sen så for vi förbi hos anneli och fredde, men där var det ingen hemma, hade sett framemot att få se hur stor lilly har blivit! Men det får bli vid jul i stället! Och då får man även träffa vilja, sist jag såg henne var nog i somras någon gång, så där har det säkert skett en stor förändring :) 

Nåja, men vi for iaf å hälsade på nickes mormor å morfar, drack några koppar kaffe där innan vi for tillbaka till jan å cetty å där blev vi bjudna på mat! super gott! Köttfärslimpa å potatis! Så då var man mätt och belåten! Skulle vilja lära mig laga lite mera köttfärs rätter, kanske skulle testa göra biffar någon dag! Det kan ju vara värt ett försök.. =)

Sen så bar det iväg hemmåt igen, vi stannade till ett tag i älvsbyn och hälsade på petter och jeanette, dom hade fått det jätte fint i huset. Jag blev typ kär i deras hus! :)

När vi var hemma var klockan kring halv tio och då for jag ut å gick. Jag har tänkt försöka börja gå 30- 60 minuter varje dag! Så nu ska jag börja bli hurtig! har vart ut tre kvällar i rad och ikväll blir den fjärde! :) Man måste ju börja någonstans! :)

Och idag då!.. Jobbade till klockan fyra, det har gått bra! Tycker faktiskt att det är himla kul att få vara en hjälpande hand till andra människor! Trivs jätte bra att jobba där, hoppas bara att jag får lite mera dagar där! :)

När jag kom hem väntade jag in nicke, sen gjorde jag mat! Fiskpinnar och mos!

Ikväll blir det nog bara lugnt! Ha tänkt att plugga lite grann! Har några inlämningsuppgifter som ska skickas in snart! Så jag skulle ha behövt få dom bortgjorda! Men just nu känns det som om jag har börjar mitt jul lov redan :P Näe, det är nog bara å bita ihop! Ju mer jag pluggar desto fortare kan jag pusta ut :)


Men nu så ska jag ta å dricka en kopp kaffe å kolla min facebook! :D Ha det bra!  


Kommentarer
Postat av: Elin

Tjena!

Det blev jättefint när vi fick in fönstrena! Det var värt att vänta på.

Ha det bra!

2009-12-14 @ 23:44:13
URL: http://storsundsliv.blogg.se/
Postat av: Annelie Fredde Lilly Lova

Det var ju synd att vi inte var hemma när ni äntligen kom er förbi =) Men vi syns på Julafton,om EN VECKA =) kram !

2009-12-17 @ 10:22:59
URL: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0