Skoldag Idag

Idag så har jag vart hela dagen i arvidsjaur, har haft praktiska övningar på skolan idag, har fått bland annat ta blodprover, fått lära oss hjärt å lung räddning och haft en hel del rörelseteknik.. Det var så skönt att stiga upp imorse när jag insåg att jag redan var i arvidsjaur.. =)

For dit igår kväll kring halv tolv tiden.. Och då kan man ju fråga sig, Varför jag skulle dit den tiden? Jo, för jag fick reda på att passaten inte gick att köra med typ kl 11 igår på kvällen och mercan är det typ nå fel på.. När man kör den så håller den på att dö hela tiden.. Så jag tänkte att jag måste ju fara då på kvällen för jag vet ju inte hur lång tid det kommer att ta å köra den till arvidsjaur, Ville inte fara på morgonen eftersom jag ville inte riskera att komma försent till skolan, Så jag packade mina grejer och åkte iväg, tog med nå extra varma kläder ifall den skulle stanna på vägen dit.. Där satt jag mörkrädd i en bil som man inte kan lite på.. å till råga på allt så har den ingen cd spelare å inga extra ljus! Då var jag ganska upprörd. men var mest rädd att bilen skulle stanna och dö mitt ute i skogen.. snacka om jag skulle ha fått panik då!! Men som tur var så va göril uppe och hon kunde prata med mig under bilresan, då gick tiden mycket fortare och jag glömde nästan bort att jag var ute i mörkret mitt under spöktiden..!  Men hur som helst så gick resan dit bra! Såg två älgar på vägen dit och var framme just efter ett!

Men nu till helgen skulle en vän till nicklas komma och hjälpa han med bilen. Så då fixar det sig säkert!

Nu ikväll så har jag vart ute och ätit middag med göril, det blev en kyckling tallrik, sen for vi in till stan och drack en latte. det var gott! och det var så kul att träffa henne! :)

Annars så har jag inte gjort speciellt mycket, kom hem snodde datorn av nicke och nu så sitter jag här och skriver!  :D

Ska ta och kika lite på tv nu! synes!





Kommentarer
Postat av: Gurra

Hej gumman! vad kul att du skriver om mig i bloggen :) Jag tyckte det var roligt att träffa dig med juh! Och självklart pratar jag med dig i telefon även på nätterna :) Allt för mina vänner så klart. Puss

2009-12-03 @ 23:31:14
URL: http://ebba.hundbenet.se
Postat av: Anna

Hade jag vetat att du var i Arvidsjaur så hade jag bjudit dej på tårta, fyllde ju år idag. Kramis

2009-12-04 @ 02:18:44
Postat av: Anette

Kollade du bakluckan innan du åkte så de inte låg å tryckte något spöke som tjuvåkte? dom kan ligga i baksätet också.... :)

2009-12-04 @ 14:53:26
Postat av: Cetty

Tuffing! Som kör ensam så sent, men det finns ju telefon ifall den strejkar. Ha d!

2009-12-04 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0