lugna dagen!

idag då startade dagen med en arvidsjaur resa! Vi skulle ha en träff i basgruppen som vanligt varje måndag! Men idag så var en i gruppen sjuk, så det blev bara en sväng dit och lämna min bror som åkte dit med mig idag! SÅ jag stannade ett tag i arvidsjaur, hälsade på mamma och sen så for jag och fikade på cafe holken.  Blev några koppar kaffe där.. :)  Sen så bar det iväg till piteå igen! Det blev en tråkig bilfärd dit! Ingen stereo i bilen.. :(

Annars idag har det inte hänt speciellt mycket, vi var och handlade mat för veckan sen for vi och hämtade nickes bil, så nu är den hel.. :) Då Kanske jag slipper ta mercan till arvidsjaur nästa gång :D

Nu så blir det att se lite tv :D








Kommentarer
Postat av: Cetty

Skönt att bilen är lagad nu! Då får den lov att inte jävlas mer!

2009-12-08 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0