Pluggit värre..

Nu idag så har det vart massor med plugg, sammar var det igår! Känner mig lite smått stressad när jag är hemma får då vet jag att jag ska plugga! Kan som inte känna mig riktigt lugn längre! Men nu så har det vart ganska mycket som ska göras i skolan! Lääängar så otroligt mycket till jul lovet, då får man pusta ut :)

Synd att det är bara jag som bor i piteå! Inge kul att plugga själv hela tiden :S Tror jag ska börja fara in till stan å sätta mig på nått fik och börja plugga där ibland. Är som less på att bara vara hemma och plugga! Jag får komma på nån bra lösning på det efter lovet! Men nån förändring vill jag ha och lite omväxling..

Funderar även på att göra ett slags schema för pluggning och träning till nästa termin! Att jag har speciella tider för pluggningen och att jag har vissa dagar för träningen! 

Om jag inte har skrivit och berättat att jag ska börja träna så får ni veta det nu! Har ju funderar länge på att börja gå på morgon sim, tänk vad skönt att börja dagen med att simma! :) har även tänkt att börja på något sorts gym oxå! Det blir nog att börja med det på jul lovet! Nu måste jag lägga all min energi på skolan, vi håller ju på att plugga in en månad nu, så det finns ju en hel del saker att göra nu! Men vad gör man inte för att få lite jul lov!? :)


Till middag idag så blev det Fläskpankaka! Jag måste säga det, att jag har verkligen lyckats skit bra med pannkakorna på senaste tiden. Förut blev dom alltid brända och degiga innuti och dom gick knappt att äta! Men helt otroligt,  Tre pannkakor i rad som blev bra, det slår alla mina rekord.. :)

Nu så håller snickar nicke på att lägga golv där uppe! Så det tar sig! :D har en riktigt duktig karl! Är som stolt över han ibland ;) Jobbar på jobbet och jobbar hemma! Jag hade vart helt sluut! Men hur som helst tror jag att det kommer att bli skita bra med golvet och allting! :) 

Nu ikväll blir det att fördriva tiden mad massa läsande, vi har prov imorgon så jag hoppas att det kommer att gå bra! Men det tror jag! Det har det gjort än så länge! 


Ha det bra slla goa, Kram Karm

Kommentarer
Postat av: Cetty

Det är jobbigt att plugga! Och det går nog bättre om det är lite planerade tider, både ledigt tid och plugg. Men du är ung o klar i skallen så det fixar du!

2009-12-10 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0