En sväng på Challenge bar

Igår blev det utgång! Jag, nicke å berglund. Vi var på den nya krogen i stan, Challenge bar heter den! Jäklar vad fint det var där inne, hoppas att det kommer gå bra för dom. Och tack kakan för att du körde in oss igår!

Det kommer nog vara mycket folk där ikväll, hade säkert vart roligare om man hade gått dit ikväll istället, igår var det som bara vip gäster där och jimmy var snäll och fixade in oss där :)

Så nu idag har man vart lite trött men jag har ändå varit rätt så pigg! Men nicklas! OJ oj shit vad dålig han är, han ligger fortfarande, stackare!

Nu så håller jag på att vänta ihjäl mig på mattias! Han skulle komma å hälsa på och skulle köpa med sig en chokladkaka till mig, har vart sugen hela morgonen!

Åh ni tror inte att jag tappat bort min väska igår, med börs å allt! Men jag tror jag glömde den i taxin påväg hem, Ringde dit, men skulle ringa efter fem så då får jag vet om den är där.. Hoppas att den är där! Annars blir det jobbigt! Är ju så besvärligt med alla kort man har å sånt! Jag brukar ju som vara duktig på att lämna de jag inte behöver hemma! Men tydligen inte igår och just då jag har med mig allt, så tappar jag väskan.. Det är såå typiskt!
Men jag har ju bara mig själv att skylla!





Undra vad som händer ikväll? Kakan skulle komma hit så det blir nog säkert att hitta på något! Men vad? jag är sugen på att fara å bada, simma lite grann!

Nä nu måste jag äta någonting, ska gå å se vad jag hittar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0