Helt otroligt!

Satt och kollade på youtube idag och hittade denna länk. Den handlar om en pojke som kan se utan ögon.. Otroligt duktig han är! http://www.youtube.com/watch?v=qLziFMF4DHA Helt värt att se! :)

Den här dagen har vart väldigt lugn, skulle egentligen ha varit på skolan idag, men oturligt nog så var båda bilarna inte i funktion, så jag fick stanna hemma. Synd! för nu missade jag genomgången för denna vecka :S Men jag får försöka ta igen tiden på bästa sätt! 

idag har jag inte fått mycket gjort, har vart svin trött hela dagen. Pluggat lite.. Men där på förmiddagen fick jag ett litet ryck, då bar jag in all panel i källaren som nicke hade lämnat ute på släpet.. Tänkte jag skulle vara lite snäll med älsklingen, det förtjänar han eftersom han hade så fullt upp med andra saker igår, och ikväll har han fixat med bilen..!
Men hur som helst så var panelen jätte lång så den gick inte att ta in de genom källardörren så jag fick ta in den genom fönstret till källaren istället! Det gick bra det också! Så nu är källaren full med panel som vi ska måla. =)

Nu så håller nicklas åter på att fixa med bilen, han har bytt bromsklossar.. Vi var nyss ute och prov körde bilen men det är nått som inte är som det ska, bromsarna tar så långt nere. Så vi prövade med att byta bromsolja men det hjälpte inte. undrar vad det kan vara. hoppas att han får till bilen så jag slipper oroa mig när jag ska till arvidsjaur imorgon!

Nu när vi var in till stan en sväng så köpte jag en pyssel tidning! hittade lite pyssel där som jag har tänkt prova på när jag får lite mer tid över! 

Nu så kommer nicke in och säger att jag ska hjälpa han med attt lufta bromsarna, så nu ska jag ta och pallra mig ut.. :) ha det !

 




Kommentarer
Postat av: Cetty

Du får ju muskler om du ska hålla på o bära panel och sånt! Det är trist när bilarna inte fungerar- dom ska bara funka annars blir man galen!

2009-12-03 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0