Jag är en riktig weelerskA!

Nu efter många om och men så ska jag vara i storforsen ikväll.. Typiskt jag! Hade ju först tänkt att fara dit, sen fick jag även en ide att stanna i piteå och sen kom jag på.. Shit va kul att vara till arvidsjaur och vara där! Tänk om man kunde dela på sig! Men nu så slutar det med att jag far till storforsen som jag egentligen skulle först till.. ! Synd att det var så många som är sjuka här i arvidsjaur!  Men hoppas att ni frisknar till så ni är pigg och fräsch när det nya året börjar! :D:D:D

Snart så ska jag fara till Auktsjaur. Morsan fyller år idag! Dåå blir det fika sen blir det att fara via den vägen till vidsel!

Annars så är allt frid och fröjd.. Snart nytt år.. Yeej.. :D 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får det riktigt kul.. Själv så ska jag dra täcket över skallen och hoppas på att Febern går över.. kanske blir nån midda här hemma ikväll.. Ska då i varje fall ta mej en sup på 12 slaget..=)

2009-12-31 @ 13:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0