Juletider..

Nu var det ett tag sen jag skrev men nu så är allt julstök över, Och snart ska man fara in till stan och se om man hittar något roligt på rean! Julen har vart bra! har vart i vidsel med nicklas släkt och vänner! Och tack alla, för alla fina julklappar jag fått!

Juldagen blev lugn! Det blev en film med chips och dipp! :)  

Vi var i luleå på annandagen och shoppade lite. Det blev nå gardiner, två tavlor till köket och en hylla av något slag som vi har i köket.. Och massa andra småsaker..

Igår så hade vi mycket besök. Två av mina bröder, elin och deras barn kom hit på kaffe och fika. Sen så gjorde jag middag och bjöd hit malin och mogge på köttgryta. Det blev spel hela kvällen. Måste säga det att jag är jävlat bäst på UNO.. Sen kom enmark hit och då blev det lite kort spel, bland annat plump spelade vi och där vann nicke.. :) Men jag måste säga det, att där var jag också nära på att dominera! :D

Nu så ska jag göra lite nytta! Ska börja med att duscha iaf! 

Ha det bra!  Puss hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0