Snö, snö och ännu mer snöö..!

Hojja.! Jäklar vad snö det har kommit nu.. måste snart gå ut och skotta igen.. :S Igår kom det säkert kring 3dm snö, å jag tänkte ja men nu ska jag gå ut och tvär skotta. Jo, tjena! Det tog säkert 1,5 timmar och blöt i svett var jag när jag var klar!

.. Och idag igen! Massor med snö..! Då var det bara upp å skotta igen.. Samma visa där igen, tänkte att hänn går ju säkert på en kvart, meen, Det tog säkert 45 minuter.. Mycket snö var det idag med!

Åh., när jag skulle skotta av bilen råkade jag skotta av bilens stolthet.. Stjärnan! Fast å andra sidan så har den där bilen ingen stolthet i mina ögon längre.!  Jävla skit.. Jag hann inte mer än skotta av den så körde jag fast.. Stod mitt över lillvägen våran och fick börja skotta loss mig! Sen när jag väl tog mig loss så tog jag mig inte upp för backen.. Fick backa bak två gånger sen så jävlar tog jag fart och upp kom jag! Var lagomt irriterad då! Skit bil! Men jag tog mig till stan tillslut..

Har förresten fått tillbaka min väska, det var som jag trodde, att jag hade glömt den i taxin så det var ju skönt iaf! Men jag hade ju spärrat kortet, så nu väntar jag på ett nytt! Jag som just hade beställt ett nytt med ett kort på  :( Typiskt!  

Ikväll så har jag tänkt att städa och försöka hinna baka knäck! Måste även fara in till hortlax och hämta ut mitt paket med mina badkläder och gardiner som jag har beställt!  

Nu blir det att börja göra någon middag! För nicke picke kommer hem snat :D :D  Tjing!


Kommentarer
Postat av: Göril

Hej! Hehe skratta när du skrev att du skottade bort stjärnan ;P vad du är duktig! Kramkram

2009-12-22 @ 18:33:37
URL: http://ebba.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0