Tjingeling!

Idag så har jag haft fullt upp hela dagen! Har vart och hälsat på göril, sen så har vi vart på stan å kikat, hittade inget speciellt där. Massa kaffe har vi druckigt! Och nu så sitter vi hemma hos mig, malin och elsa har kommit förbi här oxå! Snart så ska vi fara till malin och se hur dom har fått till det i huset! Sen ska jag å göril ta hand om elsa (hennes hund) det är en dogue de bordeaux, valp på 5 månader. Sen så ska jag hämta Nicke i luleå, åkte på att vara chaufför ikväll, så det blir att hämta han där i natt! Men det får han ta igen imorgon! För då ska jag ut! Men det blir lindrigt för han, han behöver bara hämta mig i stan :)

Dom ringde idag igen från vickteamet! Fick två dagar till att jobba!!:) Nästa vecka så blir det att jobba tre dagar! Kul att man får jobba lite grann! Det behövs ju alltid lite exta cash..

Nåjå!  Nu ska jag kila iväg! Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0