Dags tripp igen..

Åter igen så har man vart till arvidsjaur idag! Skola hela dagen, det har gått bra, men har vart grymt trött hela dagen! Åt lunch på café holken med pappa och eva-lena, då han man träffa dom en sväng också! Sen efter skolan då for jag och klippte mig, det blev väl si sådär. men det duger väl!

Igår så hade jag gjort klart en lasagne så det var bara att värma upp den idag och det hade nicke fixat, så maten var nästan klar då jag kom hem :) Och tur var väl det, för hungrig var jag! Sen blev det en kaffe kopp och massa slappning framför tv:n

Nu blir det snart att gå å lägga sig. Ska till luleå på morgonen och hämta en vän på tåget :) Längtar tills jag får träffa denna underbara göril som jag har längtat efter i evigheter!! Hoppas att hon stannar här i piteå iaf över nästa helg. :) 
Synd bara att jag måste vara borta så mycket just när hon kommer! Jobbar hela helgen och nästa vecka blir det tre vändor till A-jaur :S Mycke bilkörande och mycke pluggande, är så less, men det är smällar man får ta! 

Ha det bra alla underbara! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du får kämpa på med plugget.. Tycker du är riktigt duktig..=) Hoppas din helg blir bra.. Idag far man till umeå..

2009-11-27 @ 08:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0