tv-kväll

Nu sitter man här igen och har tänkt skriva ett inlägg. Nu har jag varit rätt så duktig på att skriva! Kanske det fortsätter så! :D 

Denna dag har bara susat förbi tycker jag... Steg upp tidigt imorse och hipps svipps var det kväll! Nåja, det är så det kan vara ibland.. 

Samme och marie har vart här ikväll och sett idol! Helt rätt person som åkte ut ikväll! Men jag måste säga att hon var duktig hon med! Jag tycker alla är bra! Tänk om man var så duktig på att sjunga, då skulle jag iaf inte sitta här nu, då kanske jag skulle vart på scen där borta på idol ikväll.. haha..nässi.. Man kan ju drömma iaf!

Annars då! 
Då är det helt okej, är lite små förkyld och har lite hosta! Men man får vara glad att man har klarat sig från den värre influensan! Den vill vi inte ha! Och jag vet då inte ännu hur jag ska göra om jag ska ta någon spruta eller inte! Är som lite rädd för det där!    

Natti natti nu blir det att sova!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0