Lite annat..!

Gårdagen var ganska lugn.. På dagen fixade jag och nicklas lite saker här hemma! Satte upp nå lampor under skåpen i köket! Blev faktiskt rätt så bra med lite lyse d'är under! Men nu syns alla smutsiga o spruckna fogar vi har! Nu skulle vi även behöva kakla om! Meen.. Det är ett tag kvar tills dess! Jag får satsa på något bra skurmedel istället! 

Jag skulle ju även vilja byta bänkskiva! Jag vill ha en mörk och fin en, nu har vi en ljus och halvful en! :S Men Tids nog blir det ändring där också! Nu ska vi fokusera på det vi håller på med OCH sen ska vi ta en paus! Nu har vi gjort så mycket så nu är vi värd en lång paus, Iaf Nicklas han som har arbetat mest här! Och jag måste lära mig sluta tänka på allt som ska göras! Hojja, jag har så fruktansvärt mycket  planer, tror nicke håller på att bli tokig på mig snart, nej då, så farligt är det väl inte men.. nästan!

Nu så är nicke där uppe och spacklar och stökar, hade velat hjälpa han men jag skulle nog bara känna mig mest ivägen, och det går nog fortare om nicke picke får stöka på själv! :)   Jag får tapetsera där uppe istället :D Och jag skulle ju måla trappan också! 

Nuuu så har jag konstaterat att jag är sämst på att bowla, Vi var och bowla med berglund och linda igår, Nicke vann, sen berglund, sen linda å sist Jag. Men någon måste ju komma sist också! Men tro det eller ej, men jag fick tre stycken strikar.. :D:D yeah..!

Sen då for vi hem till linda och berglund, vi såg en film som jag sov igenom! Kommer inte ihåg vad den heter eller vad den handlade om! Var om någon som hade vunnit typ 20 miljoner på vem vill bli miljonär eller nått sånt .. Tror jag..? ..!!

Denna dag har bara varit lugn. Vi for en sväng till stan å handlade, så nu har man gjort bort det för veckan.. skööönt! Annars har dagen bestått av pluggning och kaffe! En femhundra --> och som vanligt vann jag!:D

Nu har vi nyss ätit middag! Kyckling gryta och ris tillagad av Nicke! 



Kommentarer
Postat av: Anette

jag brukar tänka så här när jag förlorar ( vilken händer rätt ofta) de e lika bra att jag som är en bra förlorare tar på mig att komma sist, då får vi ju behålla en god stämning i gänget :)

2009-11-25 @ 15:26:38
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0