Nån som vill halshugga en mage?

Jag blir så jäkla less på min mage.. Har haft svin ont i magen hela kvällen :S Och det värsta är att jag ska inte klaga för jag håller mig inte till maten som jag ska äta! Mycket dumt jenny..!

Nu idag på förmiddagen har jag rattat en sväng till arvidsjaur, vi har träffats i basgruppen idag! Så jag var på skolan till halv tolv idag! Sen så for jag på cafe holken och åt lunch med anna och andreas! Sen så bar det iväg hem till blåsis igen! Tänkte att jag skulle vara duktig att fortsätta plugga när jag kom hem, men då blev det annat i tankarna istället! Så jag måste nog göra ett ryck ikväll istället! :D

Men nu så ska jag sätta mig framför tv:n en sväng och se om det är nått bra där!

Ha de !




Kommentarer
Postat av: Gurra

Hej gumman! jobbigt att magen krånglar :( Stakars dig.. livet är inte så kul alla gånger. Ta bara mig och mitt finger trodde det skulle bli bra. Men nu vet man att det är värre än vad man kan tänka sig! Jag älskar dig gumman. Saknar dig och ska bli kul att se dig igen på fredag :D

2009-11-24 @ 20:25:13
URL: http://ebba.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0