En positiv start på en grå och trist dag!

En positiv start på dagen blev det idag, när jag upptäckte Nickes gulliga lapp som han hade lämnat på köksbordet! Kände hur lyckan spreds sig i kroppen och då blev jag påmind av att jag har världens bästa karl! Och det är Nicke picke, söt charmig och helt underbar ;)
 
Annars har dagen bestått av kaffe kaffe och mera Kaffe! Lite huvud massage har jag ägnat mig åt också idag! På tal om kaffe, så börjar jag bli en riktig kaffe drickare nu! Nu börjar jag ju till och med dricka upp hela kopparna innan kaffet har hunnit svalna! Nu kan jag säga att jag är en mogen och full lärd kaffe drickare! :D

åhh.. Skulle även behöva plugga lite också, men jag känner mig inte alls på humör för det! Istället så har jag kollat runt på nätet kikat på nå tatueringar mm..

Är så grymt sugen på att tatuera mig. Men jag vet inte vad jag vill ha än, tycker att det är så svårt, Jag är mest rädd att jag kommer att ångra mig efter ett tag! Jag tror jag skulle vilja göra något på sidan, alltså mellan magen och ryggen, typ på revbenen.   Men då är ju frågan VAD man ska göra? hmm.. har hittat massor med motiv men som sagt då är ju jag en riktig weelerska.. Kan ju aldrig bestämma mig!  

Och nu...  måste jag bara berätta hur skönt det känns, för nu har jag å nicke börjat veckohandla :) Nu slipper vi fara å handla före varje måltid! Det känns otroligt skönt! Och det blir framför allt billigare!  Idag blir det Ris och korvstroganoff till middag, Gött gött! :)

Önskar lite mera snö och bättre väder nu! Är så jäkla less på att det ska vara grått och blött ute.. Jag vill att det ska bli vinter så det kan bli sommar någon gång :D

Ha det bra alla godingar ! vi ses!










Kommentarer
Postat av: Emma

Vill oxå tatuera mej.. Är lika dant.. men jag tror det är bra att man verkligen tänker efter vad man vill ha.. det ska ju ändå sitta kvar resten av livet.. =)

2009-11-17 @ 15:51:12
Postat av: Elin

Tjena!

Vi håller på att göra om i tvättstugan. Hade "lite" problem med att koppla vattnet, men vi löste det till slut. Nu är det snart färdigt iaf. Ska försöka komma och hälsa på snart! kram

2009-11-17 @ 22:32:37
URL: http://storsundsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0