En sväng till Arvidsjaur!

klockan ringde kvart i 5:00 imorse, låg och drog mig i sängen tills klockan var just efter 5:00.. Upp stutsade jag och in i duschen skulle jag, men pann jäkeln hade stannat så det fanns dock inget varmvatten.. suck.. vad less jag kände mig då, nåja på med kläder och trött och sömnig som jag var bar det iväg till arvidsjaur!

En genomgång på förmiddagen!

Sen där vid lunch tiden började jag må lite illa, då hann jag tänka, shit nu blir jag säkert magsjuk också! men det verkar som jag har klarat mig för nu är jag pigg å glá iaf :d

Innan hem resan till blåsis for jag förbi och hälsade på hos mamma. Hon har fått det jätte fint i hennes nya lägenhet. Och självklart var det kul att träffa henne också! Hoppas att det blir oftare :D

Det blev även en fika med anna på café holken och en sväng till både varuhuset och dollar store, där jag även träffade emma!

Dagens middag blev ris och korvstroganoff. Det var gott men det blev starkt!

Nu blir det att satsa på tv:n sen en tidig kväll!

Hejsvejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0