Julskinka..! Mums..

Sitter och äter några skivor jul skicka nu.! Jäklar vad gott det är! Å Snart är det jul! Helt otroligt vad tiden går fort! Funderar fortfarande vart man ska vara det här året, hade ju kanske tänkt att jobba, men ändå.. Tänk vad skönt att vara ledig! Tror jag har jobbat tre eller fyra jular i rad.. Men hur som helst om jag inte ska jobba, så ska jag vara i vidsel med nicklas och hans familj och deras släktingar! :) Och om jag jobbar, kanske jag kommer dit på kvällen.. :) Åh, på tal om vidsel, det var jävligt länge sen jag var där.. Var ju där när det var rock afton, men då var vi ju typ bara på hotellet.. 

Åhh.. till vintern eller till våren när det är lite varmare ute, skulle jag vilja fara till deras koja där ute i skogen å övernatta där.. Nörd mojra kojjan..  eller vad den nu hette..  Jag och komma ihåg sånna där namn, he funk it lixom.. Men tänk så mysigt! mitt ute i skogen, en brasa som håller stugan varm å bara vara där å mysa på! Såå mysigt! Tycker det är svin kul att fara på sånna där utflykter, synd bara att man gör det så sällan..  Men till våren, då jäklar ska vi dit.. Det har jag bestämt nu! 


Nä nu så ska jag gå å lägga mig och krypa ner breve nicke, så att jag tar mig upp imorgon! Har tänkt att vara duktig och göra bort massa pluggande på förmiddagen.

Ha det bra alla underbara! Kramar från mig!


  


Kommentarer
Postat av: Gurra

Hej, vad gott med julskinka :D Har du lagat en? Ja hoppas du hinner göra bort pluggandet på dagen, så du kan vara med mig sen! Sov gött

2009-11-30 @ 23:53:24
URL: http://ebba.hundbenet.se
Postat av: Anette

jag tycker helt klart du ska va i vidsel, alla som e nått kommer va där... :)

2009-12-01 @ 07:06:28
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0