Nu händer det grejer..

Nu så händer det grejjer! Nu kanske vi får vårat sovrum klart snart! Eller snart och snart, det var väl att ta i, det är ändå mycket kvar att göra! Men nu så är nicke å samme där uppe och ska fixa med elen. Dom ska dra ner ett uttag på väggen och sätta några spottar i en infälld hylla som vi ska ha ovanför sängen. Blir säkert super snyggt när allt är klart :)

 
Detta är då vårt blivande sovrum!


Men som sagt, då är det mycket kvar att göra. golv, tak och väggar är o klädda...
Längtar till man får se detta resultat när det är klart!

Nog om detta!


Nu sitter jag och väntar på den där jäkla kycklingen som jag har i ugnen! Ingen vidare bra idé att välja kyckling som middagsrätt när man är vråål hungrig! Det ska jag komma ihåg till nästa gång!

Imorgon blir det att fara till arvidsjaur på skolan. Har även tänkt att fara förbi och hälsa på hos mamma! var länge sen jag träffade henne! Hon har ju till och med hunnit flytta och allt! Hoppas bara att hon är hemma imorgon!

Ska även passa på att fara på varuhuset när jag ändå är i arvidsjaur! Brukar alltid hitta något roligt till hemmet där :) Blir nog att hälsa på nå folk mm där också! En fika på byn brukar alltid bli av också!

Ha det bra gott folk :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0