Vi ska bli tre

Vet inte om jag har skrivit och berättat här i bloggen att vi ska ha barn, Men för er läsare som inte visste det tidigare då vet ni det nu, ryktet brukar ju spridas ganska snabbt och dom flesta vet det nu :) 

Tänk vad tiden går snabbt, imorgon går jag in i vecka 16 och det känns fortfarande lite overkligt, det är svårt att föreställa sig att jag har ett litet liv inne i magen! Ganska så faschinerande hur man kan bilda en människa. 

Nu har magen börjat puta å byxorna börjar sitta tight runt magen och det känns mer och mer verkligt för varje dag som går! Har vart å köpt två mamma-jeans förra veckan, men måste in till stan och byta ett par, dom var lite väl hängig i röven så jag måste ha en mindre storlek.

Den 10 maj ska vi göra vårat första ultraljud, längtar som tusan dit. Det ska bli himla spännande!


Och.. Nu var första barn artikeln köpt! En vagga på blocket för 200 kr. Den ska bara målas och dekoreras, nu måste jag bara försöka klura ut hur den ska se ut.

Nu ser den ut såhär, den var tydligen oanvänd och hemmagjord.
Perfekt att ha breve sin egen säng i början. Måste ju givetvis fixa en liten madrass till den så barnet kan sova mjukt och skönt!




Kommentarer
Postat av: mamsen

Va fin vaggan är.Lite annorlunda modell mot vad man sett tidigare.Ska bli mysigt att få känna på magen nästa gång vi träffs.Många kramar.Hälsa Niklas.

2010-04-18 @ 20:51:04
Postat av: cetty

Vilken fin vagga ni hittat! Behöver du hjälp med att sy nånting till den så hjälper jag dej gärna.

2010-04-19 @ 10:40:05
Postat av: Annelie & Lilly

ja visst är det underbart att de växer en gullig liten jonssonare i din mage =) jättegullig vagga !

2010-04-20 @ 20:40:34
URL: http://loveisretard.blogg.se/
Postat av: Annelie & Lilly

ja visst är det underbart att de växer en gullig liten jonssonare i din mage =) jättegullig vagga !

2010-04-20 @ 20:41:23
URL: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0