Gravidsmycke?!

Sitter och funderar om jag ska beställa en bola, hittade på internet ett gravidsmycke som har en sorts xylofon inuti sig. Den ska tydligen ge ett rogivande svagt ljud ifrån sig vid rörelser och kan vara bra att ha på sig. Barnet kan då inuti magen höra detta ljud och sedan när barnet är född kan detta ljud vara sövande för dem eftersom dom känner igen detta lugnande ljud! Har hört att det är bra att hänga upp halsbandet ovanför sängen deras sen å plinga på det när barnet ska sova.

Nåja, det blir att fundera ett tag till på det. vet inte om jag kommer använda det så flitigt om jag köper det, jag brukar ha en tendens till att fastna i allt om jag har långa dinglande halsband och då kommer det bara ligga på någon hylla istället..




Idag har vi inte gjort mycket! Har vart trött större delen av dagen. Det blev iaf en grillning till lunch. Grönlund kom och hälsade på och vi grillade nå kött och åt nå potatis sallad till lunch. Det var gott. Men nu börjar det bli dax att göra nå middag. Undra bara vad man nu skulle ha hittat på. Känner att jag har ett visst sug efter någonting, men kan inte komma på vad!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fick en bola när jag väntade Filip, jätte mysigt och jag har använt den mycke! =) Även denna bebis som bor i magen just nu har fått höra samma bola med plingande ljud. Kul även när de finns i en massa olika färger och former. Tror de är som en vanesak =) köp en nu så du hinner ha den ;)



Hoppas allt är bra med er och magen ♥ kom gärna förbi någon fler gång, hoppas jag är hemma då isf!

kram

2010-04-20 @ 10:48:46
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0