Vårkänslor

Två flummga filidutter hade tråkigt påvägen till öjebyn...  

   

Yeah.. värsta fräna vi är i  solbrillorna!


Vårfint väder har det varit idag! Nyss hemkommen från en långprommis, riktigt skönt att vara ute! När vi kom tillbak satt vi och njöt av solen på bron!

Nu har vi sågat bort massor med kvistar från våran hängbjörk vi har på gården, så nu kan man gå in på tomten utan att huka sig ner för dessa kvistar.
skönt.

Vi har även vart så duktiga att vi rensat upp lite byggrester som har tinat fram som har legat under balkongen i vinter. imorgon blir det att fara på tippen med släpet som vi har fyllt!


Det känns som om jag har massor med energi just nu! Kanske man skulle passa på att städa lite idag också! När det ändå känns som att det springer myror i hela kroppen!

Nu ska jag fika lite, vi bakade negerbollar igår. Riktigt smaskigt ska de bli nu :)

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Gurra

Men vad duktiga ni är härligt!!

2010-04-22 @ 18:32:32
Postat av: cetty

Visst blir det roligt städa när det är fint väder! Ja, ni ser ut som värsta hårdingar med brillor!

2010-04-22 @ 19:30:45
Postat av: Annelie Fredde Lilly Lova

Hej ! Vad ska ni göra på valborgs? Titta in på min blogg,du har fått en Award =)

2010-04-27 @ 21:29:59
URL: http://loveisretard.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Puss puss gumman, nu ska jag gå in i köket och pussa dej!!

2010-05-03 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0