Takbygget fortsätter idag

O shit vad trött jag känner mig, känns inte riktigt som man har hunnit vakna till liv än, ändå steg jag upp kring åtta! kaffet verkade ge motsatt effekt. Kanske ska gå ut på prommis så man vaknar till och känner sig som en människa igen!

Igår så var det full rulle här, var massvis med folk här och hjälpte till med taket! Och nu har dom satt igång igen, dom ska börja lägga plåten nu idag, så vi få se om dom hinner klart det idag, var visst nå vindskivor å nå mer pjoller som skulle göras oxå!  

Åh, solen skiner idag! Det blir nog varmt och skönt ute skulle jag tro! =)

Igår kväll var vi på havsbadet på skeppet med göril å henrik. vi spelade biljard och dart, sen spelade jag å nicke två omgångar air hockey å jag vann över han :) vilken duktig flickvän han har :) Och om jag inte mins helt fel så vann  jag över han förra gången vi spelade också ;) 

Nu ska jag gå och försöka piggnatill, städa bort lite å så! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0