Mer massage för gravida :)

Jag säger bara en sak, så jävla skönt!
Hade ju tid igår på furunäsets hotell, en timmes massage. Det måste göras om någon fler gång och jag rekomenderar er andra att unna er själv en lång och skön massage! 
Det var första gången jag var på riktig proffs massage och jag kan säga att det var inte sista gången!
Dom hade en special bänk för gravida med ett hål för magen, så att man kunde ligga och slappna av ordentligt. Det var riktigt skönt att ligga på mage också, för det har jag inte gjort på läänge!


Imorse har jag haft sovmorgon, sov till kvart över nio, men låg kvar i sängen till tio. Det var verkligen superskönt att bara ligga där och känna bebisen sparka och vrida sig innuti magen.

Vad tiden går, är nu i v31+2 (v.32) och igår var det prick två månader kvar. ibland känns det som två månader är jätte långt bort och ibland att det är hur nära som helst! Men det närmar sig sakta men säkert! :)


Fick det här täcket av cetty förra helgen. Hon har sytt det själv!
Var verkligen jätte fint! :D



´
Idag funderar vi på om vi ska ta och åka till storsund en sväng, Amanda min brors barn fyller år idag! Så det blir nog dit att gratta henne och hälsa på dom andra!

__________

Hur går det med taket då? Jo det är kvar lite små fix här och där fortfarande, gården ser ut som ett bomb nedslag, men det går inte göra så mycket åt det, blir att lasta nå släp för att försöka fara några vänder på måndag eftermiddag då tippen har öppet längre. Lite synd att det är bara en dag i veckan dom har öppet på eftermiddagen.
Lägger ut en bild på taket när allt är klart, då får ni se vilka duktiga karlar som har vart här och arbetat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0