Mitt nya liv

I morgon börjar mitt nya liv, Då är det slut med onyttigheter för jenny. Ska sluta äta typ godis och massa sliskiga bullar och bakelser, får bara äta om jag blir bjuden nån gång om jag skulle vara riktigt sugen just då. Men till det stora så börjar jag iaf att träna imorgon. Har tid med en sån här personlig tränare imorgon på kvällen, Han/Hon får då visa mig hur jag ska träna på bästa sätt :) Ska bli jäkla skönt att börja! =)

Annars är allt bara bra här! Igår fick jag mina ögon bryn plockade och färgade av marie, det behövdes verkligen. Super tack än en gång till dig, det var väl behövligt :)

Och till det bästaste av allt.. Lilleman mår bara bra :) Såå  underbart! Han är en glad liten livlig kille. Han ler så man nästan kan tro att smilebandet kommer ändå upp till öronen, verkligen en glad liten rackare. :) Han äter bra och han sover fortfarande bra på nätterna, så han har en pigg och fräsch morsa på dagarna :)

Ikväll så har nicke vart på nhl kväll med grabbarna och jag och lilleman har vart i öjebyn och hälsat på kakan. Blev även en prommenix runt grans på 50 min. Riktigt skönt var det! Och tidigare idag så har malin vart här, blev lite kaffe och surr, Och så roade hon lilleman medans jag färgade mit hår. Det blev typ mörkbrunt. Och nu så blir det att börja göra sig iordning för sängen och säger här med, gonatt alllesammans!

   


Kommentarer
Postat av: cetty

Så bra att ni har det bra alla 3! Då har även vi det bra. Kram

2010-12-02 @ 09:56:48
Postat av: Agneta

Låter possitivt.Härligt.Jag vill träffa Er snart.Kram.

2010-12-02 @ 11:54:41
Postat av: Emma

Gu sö Gölliga kort..=) Jag måste Bestämt komma förbi hos er snart..

2010-12-02 @ 16:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0