Lååång dag!

Idag så har man haft fullt upp hela dagen och det känns som om den har varit väldigt lång! En resa till A-jaur, där satt vi i basgruppen och gjorde två uppgifter vilket tog från kl 09:00 - 17:00 så det tog sin tid.. men sköönt! Nu har man gjort bort veckans uppgifter. Det var två patientfall som skulle göras! Nu får man fokusera sig på provet som vi ska ha på torsdag!

Jag var tillbaka här i blåsis kring halv sju tiden och då hade nicklas gjort en pannkaka.. Den blev super god.. Nicke är värsta pannkake proffset! ;P tror att han ska få fixa pannkaka varje gång vi ska äta det härefter.. ;P 

Sen kom Enmark förbi, Då blev det kaffe och uno. Sen for jag och han å simmade 45 min.. riktigt skönt!  Nu har jag blivit värsta taggad till att simma! Ska försöka simma 45min - 1h, fem dagar i veckan! Imorgon blir det att simma med linda! Mycket roligare att fara tsm med någon, istället för att fara själv! Lite mer pepp om man är två :D



Men nu så ska jag ta och plugga lite innan jag går och lägger mig! Men natti natti gott folk!



Kommentarer
Postat av: Cetty

Det var värst vad Niklas håller på vara duktig på laga mat! Det är så roligt när nån annan lagar mat nån gång! Simma på Jenny!

2010-02-02 @ 09:59:32
Postat av: Enmark

Fan Jenny fatta vad jag har träningsvärk fortfarande!! Var dock och spelade fotboll dagen efter också men ändå...kommer knappt upp från sängen på morgonen...

2010-02-04 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0