Tisdagen blev lugn...

Vaknade tidigt imorse, låg i sängen och funderade vad man skulle ha gjort idag och plötsligt blev jag jäkligt bullsugen och tänkte, Yes idag ska jag baka bullar! Hoppade ur sängen och for till ica och handlade.  Sen blev det massa bullbak!

Var länge sen jag uppdaterade nu.. Men det har inte hänt så fruktansvärt mycket! Massa skola, typ..  Jag har totalt tappat dagarna det har varit fredag hela veckan har det känts som.. Men det har nog att göra med att jag hade psykologi kurs i helgen! Kraftigt irriterad jag blev när jag fick veta att vi skulle ha det på helgerna! Men nu är det bara en helg kvar! yeej! Tiiden gå fort, snart är det sommar! :D Dåå bliir deet sommarlov! Eller? Näe det blir nog att jobba! Måste på tal om jobb, börja söka jobb under sommaren! Det börjar ju vara hög tid för det snart!

Nu är det snart middag! Blir köttbullar och mos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du blir bullsugen o bakar! Du verkar ha fullt upp med studierna-plugga på vi hejar på dej! Sköt om er!

2010-02-18 @ 21:45:40
Postat av: Niklas

Hej älskling, ville bara säga att du är min ängel!!

2010-02-21 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0