Sovrummet

Nu så börjar vi få ordning på sovrummt och tänkte därför lägga ut lite före och efter bilder på det.. Känns så otroligt skönt att det börjar bli klart :) Men jag måste säga att det blev en otroligt stor skillnad :D

FÖRE







EFTER





Hålet i väggen ska bli en garderob, nicke snicke håller på att sätta dit några hyllor nu :) Sen så ska jag ut på stan å se om jag hittar nått snyggt drapperi att hänga för :)









Oj, ser att korten blev lite suddiga, kanske är dax för en rengörning av kameran snart.. Men så här ser det ut iaf, nu skulle man bara behöva lite små tjoffs å grejer där så det blir riktigt mysigt.. Skulle även behöva köpa ett överkast.. Och nu så har jag även tänkt att ge mig in på att sy ett drapperi till hålet i väggen där... Jag måste även hitta något drapperi till ingången oxå.. Men man får he sig ut på stan nån dag fram över å kika på lite grejjs :D

 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Svärfar

Riktigt riktigt snyggt blev de,ni är så duktiga båda två.

kram på er.

2010-01-16 @ 22:07:46
Postat av: Cetty

Det där blev riktigt bra! Golvet är urhäftigt! Ni är duktiga! Kram!!

2010-01-17 @ 12:14:10
Postat av: Göril

Bra grejer det där!!! Ni är så händiga och framför allt fyndiga!

2010-01-17 @ 18:20:10
Postat av: Sarah,Johan å Vilja

Skitsnyggt ! :) bra jobbat ! Kramar

2010-01-17 @ 20:29:42
Postat av: Jeanette

Gud vad snyggt det blev, måste komma och kolla. Kanske är Nicke piggare då? :)Kram

2010-01-20 @ 21:32:12
Postat av: mamma

Lyckans ostar som har det så fint.Men det är ju eran egen förtjänst.Kram Ni underbara.

2010-01-21 @ 17:35:05
Postat av: Annelie Fredde Lilly Lova

stora förändringar,jättefint ! =) kom förbi snart,längesen ni var här.kram!

2010-02-05 @ 21:22:10
URL: http://loveisretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0