Långväggen



Nu så är långväggen tapetserad! Det gick bra men det var lite bökigt! Och nu är det bara trappen som ska målas och ett räcke som ska göras! Yes, Snart är det klart!







Nu så har vi fått lite bättre ordning i sovrummet, jag var ut på en shopping tur för någon dag sen, hittade massor med saker som bl.a ett överkast, två tavlor, en filt, några kuddar och tre ljuslyktor och massa mer små tjoffs .. Det är så otroligt kul att shoppa när man hittar saker man vill ha och i rimliga priser!

Annars så har det inte hänt så mycket annat. Massa plugg typ.. Och nu jädrans så har jag börjat simma! såå skönt det är..!  :D  Funderar på att börja gå på morgonsim på veckodagarna, men enda felet är att tiderna är mellan 6 - 8 på morgonen. om jag ska simma en timma måste jag senast vara där kvart i sju vilket innebär att jag måste stiga upp kvart över 6 varje morgon. kanske var lite väl tidigt men jag ska ge det ett försök till veckan. :)  


Åh igår så gjorde vi årets första grillning ute i eldstaden. Vi var här ett gäng och åt middag och sen blev det utgång på challenge.

Idag blir det nog en lugn kväll för mig, nicke ska på 30års kalas ikväll..


Kommentarer
Postat av: Cetty

Åh vad ni håller på ha det fint i erat hus! Långväggen blev häftig! Simning är skönt bara man får det att bli av. Sköt om er!

2010-01-30 @ 15:26:04
Postat av: Emma

Tog han sej alls upp igår.. han va ju såå bakis.. Själv så spydde jag 2 ggr på vägen hem.. Huvva..

2010-01-31 @ 12:41:10
Postat av: Magda

vad fint det blev! :D

2010-01-31 @ 17:21:12
URL: http://magdavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0