15/7

Skönt väder verkar det vara idag, lite svalare än typ +28 i skuggan som det var igår! Är ledig och det är inte så fruktansvärt varmt än, kanske är det den perfekta dagen för att städa bilen. Jag får nog passa på medans det är så här kring 18 grader ute, blir det nå varmare lär väl jag tuppa av någonstans här på gården! Känner inte för att ha nå mer värme nu på några dagar! Den här gravidkroppen pallar det inte och vill helst ha en mulen sommar med svala dagar. Tror det är första sommaren jag klagar på värmen, annars brukar jag älska varma och soliga dagar!  

Sen idag blir det att packa och försöka gräva fram nå kläder till nausta, vi ska dit nu till helgen med nicklas föräldrar och syskon med fruar och barn =)  blir raka spåret till vidsel imorgon efter jobbet och sen vidare till nausta, vet inte riktigt vart det ligger men det ska iaf vara kring tolv mil från vidsel. Det blir säkert en trevlig tripp!


Kommentarer
Postat av: Anette

Skönt att du ska me så ja får en vaggande anka kompis :) Nu orkar vi inte me där här längre va? vi skiter i detta å föder ut ungarna i nausta, nog kirrar cetty de :)

2010-07-15 @ 11:41:48
Postat av: Göril

Hej, Gumman! Du får ha en trevlig tur :) Snart ses vi igen!!

2010-07-15 @ 16:10:13
URL: http://isaksen.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0