Äntligen hemma

Nu är kvällen äntligen avklarad. Sii såå Sköön´t! Nu har jag hela natten att vila upp mig och ladda inför en till arbetsdag imorgon! Tack och lov så är det en dagstur, 7.00 - 16.30. =)
Då har jag hela eftermiddagen å kvällen ledig.
Om det är lika fint väder då, då kanske man he sig ut å bada i sjön! Skulle faktiskt vara skönt att svalka sig då! Men jag är ju en sån här liten badkruka, vill helst vara ganska bekväm av mig och hålla mig på land. Haha kanske bara blir fötterna att doppa! Meen , det återstår ju att se vad det är för väder! =)

___________


Nu väntar jag på nicke som snart kommer hem med nå bröd, då blir det kvällfika sen sängen!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ingen magbild har man fått se heller :(

2010-07-07 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0