Blodbad

Vilka dagar det har varit! Shit alltså! Har börjat blö massvis med näsblod. Idag har jag hunnit blöda två gånger, igår blödde jag 2 gånger å i måndags en gång och två gånger innan då också!

Hade gode tur igår ändå, båda gångerna i går blödde jag på jobbet, men som tur var så var jag ena gången påväg upp till lokalen och andra gången kom jag just in på parkeringen då det började stört blöda! Så jag hade nära och springa upp å hämta papper!

Idag kom jag hem, böjde mig ner och skulle ta ut tvätten, då kom det igen! Och jag höll inte på att få stopp på det, Blödde i 40 minuter, å det var mycket, vet inte hur mycket papper som jag blött igenom, hela handfatet var typ blodfyllt. Direkt jag stoppade i papper i näsan var det genomblött så tillslut hittade jag några tamponger i toaskåpet, tröck upp en sån i näsan, men det tog inte länge så var den full också,  blödde igenom två stycken sånnna.  Då kan ni ju förstå så mycket det blödde, Det rann typ från näsan. Jag har aldrig varit med om att man har blött så mycket någon gång.
Jag han ju få panik varför det aldrig slutade, annars brukar det ju gå över efter 5 minuter typ, men hela 40 minuter, tror det är en rekord blödning för mig!

Jag kommer ju inte tordas fara någonstans där det inte finns toaletter, tänk så skämmit om man skulle börja tok blöda mitt i stan eller när man är ute å går osv. Jag måste nog se till att jag har en laddning papper med mig vart jag än ska!  


Kommentarer
Postat av: göril

stakarn!!! :(

2010-07-14 @ 14:49:19
URL: http://isaksen.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0