Grillning

Idag så har jag jobbat hela dagen och har haft svin ont i vaden, har känt mig som en snestegad åsna hela dagen. Känns nästan som om jag har sträckt vadmuskeln eller nått.  Måste ha blivit nått av alla dom här cp grejerna jag fått i vaden på nätterna, gör iaf fruktansvärt ont när man går, speciellt nerför trappor. hm.. hoppas att det släpper snart i alla fall. 
_____

Annars då?
Jo, kom hem från jobbet just efter 4,
 hoppade in i duschen å sen blev det grillning till middag med nicke, mattias, samme å marie. Gött gött!
Och som efterrätt blev det typ massor med jordgubbar å grädde och ett uno spel! Smaskigt värre!

Sen kom linda å berglund och nu är det massa tv glutt!  =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0