skulle behöva nattlig knuffhjälp!

Nu är det fredag och jag tog en fet jävla sovmorgon imorse =) Sov till halv tio och skönt var det! Tror det behövdes, för den senaste veckan har jag typ vaknat 25 tusen gånger per natt eftersom jag har fått så svårt att vända mig i sängen, känns som att jag ligger obehagligt hela tiden. Åh, varje gång jag ska göra ett försök att ändra position i sängen har jag inte kraft nog att göra det sovandes, utan jag vaknar å måste ta i utifan.. Hojja, Just nu känns det som dom här tio veckorna som är kvar är en evighet bort!
Det är drygt 70 nätter kvar. Så jag har många bökiga nätter framför mig. Känns som om jag är en gammal tant i en ung 22 års kropp just nu.




 


Kommentarer
Postat av: Anette

Förstår precis vad du menar, man fåt ta om 5 gånger för att ta sig runt :)

Om de e någon tröst så har ja faktiskt börjat sova bättre dom senaste 2 veckorna.

2010-07-30 @ 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0