Lätt som en plätt

Ikväll så fick jag ett tvär il och tänkte nu jädrans ska jag sy till nå sängkläder till spjälsängen. Och fort var det gjort! Nu har jag ett färdigsytt påslakan och örngott! 



Fick det här tyget av cetty för några månader sen när vi var i vidsel.
Nu har jag äntligen sytt till det! Och storleken blev perfekt.
Med tanke på att det var en av mina första saker som jag sytt blev jag faktiskt väldigt imponerad av mig själv, det blev inte så tokigt och det var ganska kul! =)

Haha, har kanske fått dille på det här nu, känner att jag måste in till stan någon dag och handla tyger. Det är ju faktiskt mycket billigare att sy själv och framför allt roligare! Finns ju massa gulliga/snygga tyger att välja mellan!




Kommentarer
Postat av: Anette

Ser superfint ut, du e ju proffs ju.

2010-07-07 @ 00:44:10
Postat av: cetty

Va fint det blev! Visst är det roligt att sy och skapa något. Tips: gå in på Trasan (tror det heter så) där det finns billiga tyger o titta.

2010-07-07 @ 08:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0