Skönt med ledig dag

Så skönt att vara ledig idag, en efterlängtad dag har det varit! Det blev sovmorgon till halv nio, sen kröp det så mycket i kropen så jag kunde inte längre ligga kvar i sängen. 

Tänkte att jag skulle gå ut och börja bära bort lite plankor och skrot som ligger kvar sen rivningen av taket, men jag vet inte om jag ska vänta med det ett tag, tror jag ska börja städa här inne och sen se efter vad krafterna orkar. Kanske sparar det till efter middagen då kanske nicklas också hjälper till! Vi skulle behöva få bort de så fort som möjligt, det ser rent av förjävligt ut. Men det blir ju bra sen, med ett nytt och fräscht tak =) 

Hoppas nu att det blir bra väder nu i veckan nån dag, så dom kan fortsätta med taket, vi vill ju få klart det så fort som möjligt. Och jag säger det, det ska bli så sköönt när allt det här är klart! Speciellt för nicklas, han som jobbar dubbelt, både på jobbet å här hemma!   

nä, nu ska jag ta å börja städa här inne, sätta på nå tvätt å fixa å trixa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0