Slappar dag

Idag har jag inte gjort mycket, mest bara tagit det lugnt än så länge. Skulle igentligen ha haft två dagars praktik idag och imorgon som jag missade under själva apu:n i våras.
Meen jag känner det, jag behöver dom här två dagarna för att vara ledig, annars så skulle det bli att jag jobbar 7 dagar å ledig 1 sen jobba tre dagar å det kändes bli ganska häftigt, såå jag ringde till praktik platsen å sa som det var, jag får försöka fixa ihop dom där dagarna sen när jag känner att jag orkar.. I september kanske, efter jag slutat jobba.
Jag behöver nog alla mina lediga dagar nu för att jag ska orka jobba, känner att det blir bara tyngre å tyngre för nästan varje vecka som går. Jag hoppas på att kunna jobba hela tiden fram till den sista augusti. Och augusti månad jobbar jag bara 75% så det blir ju lite mindre då också! Så det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0