Svettigt varmt

Idag blev det en vända på stan i det snuskiga varma vädret, hittade iaf en tröja å nå tunnare mjukisbyxor typ. Det var så varmt så det blev inge mycke klädprovande.

sen när kl blev ett for jag till barnmorskan, tog några prover, mätte, lyssnade på barnets hjärta och allt såg bra ut, följer kurvan fortfarande iaf. Blodvärdet skulle hon skicka för att få ett säkrare resultat..

* * *

Nu i eftermiddag blev det badning, eller hmm..
jag satt å flöt i en uppblåsbar ring med ryggstöd, sen klev jag upp.
 Men nicke å mattias dom badade på, sen blev det en kaffepaus och då kom berglund hit å då blev det massa bad för grabbarna igen, Själv tog jag båten och rodde ut och roade mig i den i det torra och grabbarna lekte med dessa saker och hoppade in och ut ur båten :) 

Det var förövrigt 21,5 grader i vattnet! Så det var varmt och skönt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0