Tavelgöra

I brist på annat fick jag en ide när jag skulle plocka bort nå saker
som låg på bänken,
där låg det kvar ca 30x30cm tyg från de jag sydde sängkläderna till spjälisen. Tänkte att, kanske man kan klippa ur och sätta några bilder i nå ramar, och hipps svipps blev det två tavlor, tror jag ska köpa en till likadan ram och sätta den tredje bilden i.



Ganska enkelt, tog typ 10 minuter max!
Lite svårt att få det riktigt bra bara, det var så mycket mönster på dessa tyger, men jag blev nöjd iaf =)
Dom passar iaf till ett par sängkläder..  

_______________________


Ihelgen på fredagskväll var jag nicke samme å marie till sävast å hälsade på crille å hanna, där blev det grillning å surr, synd bara att jag kände mig så jädrans knäckt efter maten, men det är så det kan bli ibland. Dom hade iaf jätte fint där hemma! Väldigt hemtrevligt!

Sen när vi kom tillbak till piteå var jag typ död, sur och grinig kan jag lätt säga att jag var, men efter några timmars sömn var jag på bättre humör igen! =)

Lördagen på dagen tog vi det bara lugnt, var å handlade mat, gick en prommenad, for till sammeå marie sen på kvällen och sen till hemmings å badade i pool där! Måste sänga att det var riktigt skönt, varmt å skön´t i vattnet!
Grabbarna drack några drinkar å jag å marie satsade på kaffe å fanta istället!

Å idag funderar jag på om man skulle ta sig tid att städa ur båda bilarna, det skulle behövas, känns som om det var ett tag sen! Men det får vi se hur det blir med den saken..


Kommentarer
Postat av: cetty

Du är kreativ du! Tavlorna blev riktigt fina!

2010-07-11 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0