Fiin besök

Igår fick vi fin besök från vidsel, johan, sarah å vilja kom på besök i går på eftermiddagen,
det var kul att träffa dom, det var ju ett tag sen,
sen typ ibörjan av januari. Å vilja så stor hon har blivit.. Alltså shit, vad tiden går fort!

* * *

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen ska jag fara på stan å se om jag hittar nå kläder, börjar få lite smått panik, har ju vuxit ur nästan alla byxor :S Behöver både korta och långa byxor för svettiga och kyliga dagar. Skulle dessutom behöva några jobbar byxor också.. Känns som om det är mycket jag behöver just nu. Men jag ska börja med att se om jag hittar något för mitt presentkort på hansens, dom har ju speciella mamma kläder där.
Tycker det är dåligt med sånna kläder i piteå, typ bara på hansens barn dom har!

Sen idag kl 13:00 ska jag till barnmorskan på koll, se om mitt blodvärde har blivit bättre, har som känt mig lite piggare dom senaste dagarna tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0