Åsk väder

Nu är man äntligen hemma efter kvällsjobbet för ikväll. Blir nog att dricka en kopp te å sen gå å lägga sig, ska upp tidigt för kl 7 imorgonbitti väntas det jobb igen :)


Idag har jag inte gjort annat än jobba, vaknade av jädrans massa åsksmällar. Det small samtidigt som det blixtrade å det knastrade i el ledningen här brevi å jävlar så rädd jag var, trodde nästan att huset skulle smälla bort.
Haha, det måste ha sett ganska så roligt ut när jag vaknade, Först small det till några rejäla smällar och i samma veva vaknade jag och det första jag gjorde vara att skrika panikartat på nicklas samtidigt som jag vände mig om och upptäcker att han var borta, han hade ju hunnit fara på jobbet.
 
Fort stutsade jag upp ur sängen, tog täcket å telefonen å sprang ner å ringde halvgråtandes till nicke, å när jag tänker efter, vad hade han kunnat göra åt åskan å speciellt när han var borta på jobbet. ja, inte hade han kunnat skydda mig iaf! Fast i nästan samma ögonblick lugnade det ner sig som tur var.. då kunde jag i lugn och ro gå upp och lägga mig igen.

somnade om och vaknade igen kring nio, åt frukost, duschade, åt lunch och just innan tolv for jag till jobbet. sen har jag jobbat fram till nio, såå det var min dag, Nu blir det gonatt!


Kommentarer
Postat av: cetty

Vilket häftigt uppvaknande! Inte konstigt att man blir rädd.

2010-07-23 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0