Vart är du min ork?

Att man kan vara så kraftlös! Kom hem från jobbet kl 12 idag, åt lunch och sen har jag sovit tills nu typ. Vaknade av att jag fick en jädrans kramp i vaden, fick samma två gånger imorse innan jag skulle stiga upp! Jävulst jävulst ont gör det och nu känns det som att jag inte har några krafter alls i benen. Skulle helst vilja ligge ner resten av dan, men det går inte. snart är det bara att pallra sig tillbaka till jobbet! Börjar 16 igen och går till 21. Sen ska jag inte göra något mer resten av den här dagen!


Kommentarer
Postat av: Anette

orken är hos Liten i magen :)

2010-07-07 @ 20:37:06
Postat av: cetty

Instämmer med föregående talare! Din trötthet är för en god sak så ta en dag i sänder.

2010-07-07 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0