28/6

Hipp hipp hurra! Idag har jag vart hos tant kakan som fyller hela 21 år idag! Grattis än en gång bruuden! :) Som sagt hoppas hon får en bra dag med mycke tårta å slisk! 

Å Idag har jag vart på besök hos barnmorskan! Förra gången jag var dit upptäcktes det att mitt blodvärde hade åkt ner till 110 och fick då råd till att jag skulle börja äta två järn tabletter istället för en per dag! Då tog dom ytterligare prover för att se vad det kan bero på, men alla dom visade bara bra!

Och nu när jag var dit hade det minskat till 103, fast jag tar två extra järn per dag! Mysko! Så nu fick vi göra om samma sak igen, nu tog hon 5 stycken prover och nu får vi vänta och se vad det visar! 

Jobbigt jobbigt jobbigt är bara förnamnet, jag börjar vara kraftigt less på att känna mig så trött! Men det var iaf skönt att höra att barnet mår bra fast jag är så trött! Det är tur att han tar vad han vill ha!  

Annars så såg allt bra ut, fick höra på hjärtljudet och så mätte hon magen. Fick nå brochyrer och nå tider för föräldra träffar.. 

_________________

Har även vart en sväng och shoppat på stan, köpte tre bodysar till lill killen, några linnen till mig och en ask novalucol mot halsbränna..   




Kommentarer
Postat av: kakan

Helllooo joo jag hoppas också på en bra dag :P och ska försöka göra den så bra som möjligt den har då börjat super bra...=9 TACK för fikat i dag vännen min och för presentkortet.. du får hälsa din man så ska jag ta och fortsätta här hemma,... KRAM

2010-06-28 @ 19:08:03
Postat av: Anette

Får man inte se bodysarna på bloggen? :(

2010-06-28 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0