Ultraljudsbild

Här kommer det en bild sen vi var på ultraljudet. Det var ju ett tag sen, drygt 1½ månad sen.  Men jag har inte haft bilderna på datorn förnst nu! Men bättre sent än aldrig! Så nu har ni som frågat efter äntligen fått se bilden :) 

Och såhär mycket har vi fått se utav det lilla liv som finns inne i min mage, fast nu något större!
 


Ibland kan jag inte sluta kolla på bilderna, kan sitta och kolla hur länge som helst och bara fundera hur han kommer att se ut, hur han kommer vara och hur det kommer att vara att bli mamma! Det är så mycket nytt som man inte har någon aning om hur det kommer att bli!

_______________________________

Annars då?  Jodå! Här är allt bra! Har vart ledig tre dagar nu och skönt har det vart. Imorgon jobbar jag kortdag, till 12.00 sen ska jag hämta nicke i luleå, han ska lämna tillbaka sin firmabil där, den behöver han inte mer, för han har fått jobb åt BD Bygg igen! Yeeej! Där börjar han på måndag =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så spännande, stort Grattis till er! :)

2010-06-22 @ 22:36:46
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: Robret

vars ser man att de är en pojk? :)

2010-06-22 @ 22:58:12
Postat av: Anette

Vi måste göra något åt de här med att vi redan e förbi svärfar i midjemått, fasiken jenny ja trodde man kunde lite på dig :)

Får se till att svärmoran inte håller igen på grädde å socker i maten.

2010-06-23 @ 00:29:09
Postat av: Anonym

Lilla William eller hur var det nu Jenny? :) Nä jag vet, jag har kvar den på telefonen kollar nästan varje dag på han. :) Måste ses snart!

2010-06-23 @ 18:17:21
Postat av: Jeanette

Kanske skulle skriva vem de är ifrån oxå? haha, men du förstod nog de med tanke på William? :)

2010-06-23 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0