V.24

Idag har det varit en sån där trötter dag igen, jobbade från 7-12. Skönt att ha kort dag då! Kom hem ringde nå samtal sen så somnade jag 2½ timme. Blev förvånad när jag vaknade att klockan var så mycket. Nåja men jag behövde tydligen den sömnen. Och sen var det bara att pallra sig iväg och möta nicke för att fara å handla.. 

När vi kom hem stökade vi in maten i kyl och frys sen blev det att äta smaskiga jordgubbar och grädde..! Oj så gott det var! Och det bästa av allt är att det finns kvar ett paket jordgubbar till någon annan dag! :D Får verkligen sommarkänslor av allt jordgubbsätande, igår smaskade vi i oss ett paket också! 

Men vart är sommarvärmen då? Det kan man ju undra, inte är den då här i alla fall! Tycker att det är på tiden att det ska bli lite varmare ute och att det ska sluta blåsa nån gång! Börjar vara riktigt less på det här tjabbiga vädret! Vill ha sol och varma kvällar! 

Idag så kom jag in i vecka 24. Och lillen sparkar å bökar på i magen nästan hela tiden, tror att det kommer att bli värsta kickboxaren så mycket som det boxar på där inne! Verkar vara en livlig liten krabat i alla fall  :) 

Tycker att tiden går så fruktansvärt fort nu! Det är snart midsommar, nyss var det april! Och snart är det oktober :) Och OooJaa, vad jag längtar! =)  Men det är bra att tiden går fort, då är det ett tecken på att man mår bra har jag hört att någon har sagt! Men tiden får inte gå för fort, för vi måste hinna förbreda oss lite bättre, fortfarande tusen saker att införskaffa känns det som! Men det ska vi nog hinna :) 

Nästa barnmorskebesök är den 28 juni. Sen blir det besök varannan vecka där! 



Nu börjas det kännas att magen är ivägen ibland, jobbigt att böja sig ner å det börjar bli allt mer jobbigt att kliva in och ut ur bilar. tycker jag är nog stor nu och man kan ju undra hur det kommer att bli sen, kommer nog bara bli mer och mer tungt med tiden! Men det är det värt!




Nu så ska jag gå och moisa ner mig i soffan breve nicke och äta nektariner och kolla på lyxfällan!





 


Kommentarer
Postat av: cetty

Oj vad magen växt sedan vi sågs sist! Jag förstår om det håller på att vara svårt att röra sig nu. För varje dag som går kommer du en dag närmare födseln. Så sköt om er! Kram

2010-06-16 @ 21:46:33
Postat av: Emma j

men jösses vilken mage du har fått! :P ..

2010-06-16 @ 23:14:44
Postat av: Göril

Men oj vad FIIN mage du har!! Har ju inte sett dig ha någon stor mage alls.. men tiden går fort och nu syns det tydligt att du är gravid!! Längtar tills vi ses :) Som det ser ut nu så tänkte vi komma vecka 29 på helgen då du var ledig? :) Saknar dig gumman. Puss och kram

2010-06-17 @ 02:33:05
URL: http://isaksen.hundbenet.se
Postat av: Hanna

Vilken snygg mage du har! :)

2010-06-17 @ 08:57:43
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Ankan

Nämen vad tjock o go du är! Är som avundsjuk på dig (:

2010-06-17 @ 10:32:16
URL: http://thesearemythoughts.blogg.se/
Postat av: Forsmarks

Som jag har sagt tidigare du är så fin jenny! Men du blir ju bara finare och finare! :) De strålar om dig! Vi saknar er! kramar

2010-06-17 @ 17:05:53
Postat av: Nicklas

Älskar dej gumman!!!!!!!!

2010-06-17 @ 19:20:24
Postat av: Emma

Wow.. Verkligen länge sen man såg dej sisst.. Kul att du äntligen la ut nå bilder på Dej.. kram

2010-06-18 @ 11:04:05
Postat av: mamma

Va fin du är. Längtar att få klämma o känna.Kram på Er.

2010-06-28 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0