Trötter dag..

Idag har jag jobbat 7-16 och trött trött trött har jag varit! Grymt jobbigt när det känns som att man hade kunnat somna stillasittande, inget kul alls! Och ingenting alls verkar funka för att jag ska bli pigg när jag har sånna här dagar, hoppas bara det blir bättre, man vill ju så gärna vara pigg på jobbet, det blir ju lite roligare att jobba då och dagarna känns att gå snabbare :)

Åå idag är nickepicke den lycko osten i stockholm och ser ac/dc, dom har de säkert jätte roligt och hoppas att dom har bra väder :) Men det blev en kort resa, för imorgon kommer dom hem igen! Hoppas att det är bra väder imorgon för då skulle jag vilja grilla! :)

Jobbar 7-16.30 imorgon sen har jag helg!

Nu smattrar regnet för fullt på taket och jag ska krypa under täcket och sova och invänta
en jobbardag sen ledig heelg!




Kommer sakna dig vid min sida inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0