I stormens öga

Idag har jag vart hem till a-jaur en sväng! Pluggat till kl 13.00 där. Sen for jag och fikade med anna på kaffe holken, åt en god varm macka där sen så for jag hem till min kära mor. Satt där och snackade lite sen så styrde jag kosan hemmåt igen!

For å skulle hämta nicke hos samma å marie och där blev vi bjudna på sallad! Dom hade bacon till, riktigt gott måste jag säga. Det måste vi ha nästa gång vi ska göra sallad!

Vi lånade en beck film av dom - I stormens öga hette den. Den var helt okey! =)

Nu ska vi glutta på dödligt vapen 2 sen blir det nog att sussa gott..

Tjing

Kommentarer
Postat av: cetty

Ser du har gjort om din bloggsida-fint! Hälsa Nicke!

2010-03-30 @ 12:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0