Tusen miljoner snöflingor

Fy tusan så mycket det snöar! Nu är jag LESS på all den här snön som kommer och aldrigs tycks sluta falla ner.. Vill ha vår och sol och så småningom sommar! Är så skönt med soliga vår dagar!  Hoppas att det är fint väder till påsken iaf! :) Då ska vi kanske fara till dartsel någon natt! jobbar iaf långfredagen å annandag påsk.


I helgen så har vi bara tagit det lugnt! Görill å hennes pojkvän har vart här i piteå å dom har städat ur hennes lägenhet och är på väg till kiruna nu med sitt flytt lass! Dom har sovit hos oss i helgen så det har varit roligt att hinna träffa dom. synd bara att jag har vart så trött när dom var här! dom har ju bara haft tid att vara här på kvällarna och jag är ju som sagt typ död typ efter kl sju på kvällarna!

Imorgon ska jag till arvidsjaur över dagen och plugga, annars är det inget speciellt som händer!




Längtar till soliga dagar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0