Åsk oväder

Vilket jäkla oväder det var inatt. Det blixtrade å åskade som bara den. OCh vi hade svårt att sova igår, vaknade flera gånger av att det lät och att det var varmt.. Sviinigt varmt! Vi måste nog köpa en fläkt till sovrummet till sommaren.

_____________________

Igår så var vi till storsund en sväng! Hälsade på janne, elin och barnen. Och hem fick vi med oss en spjälsäng, en rese säng, en badbalja och massvis med barnkläder.  Det tackar vi för :) Det var himla fina saker!

Sen när vi kom hem till pitstan så for vi på sunes å käkade ett litet lyx, sen for vi hem till berglund å linda och där blev det en film senare på kvällen oxå!

_____________________

Idag så har jag vart på hortlaxgården hela dagen 7-16.00. Har vart riktigt trött idag, så jag törs säga att det kommer bli en tidig kväll här ikväll! Helt otroligt så trött man kan vara, har känns som jag haft grus i ögonen hela dagen och alla krafter helt borta nästan! Beror nog mycket på att jag har sovit väldigt dåligt i natt! så jag får ta igen det ikväll istället !


Nu blir det att börja med lite käk innan jag ska lägga mig på soffan!


Kommentarer
Postat av: cetty

Vilket klipp ni gjort med barnsakerna! Det kan vara bra med en fläkt i sovrummet när det är sommar, det är alltid varmare en våning upp.

2010-05-17 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0