Heeelg!

Skönt att det äntligen är helg! Vad skulle man nu ha gjort?! Imorgon blir det iaf att grilla! det ska bli smaskens, annars så vet jag inte! Njuta av det fina varma vädret som jag har hört att vi ska få :) Kanske hugger tag i krattan å kratta gräset..

Jag tänkte att vi skulle till arvidsjaur å kolla på en barnvagn och även svänga förbi jan å elin å hämta en spjälsäng imorgon på förmiddagen! Men då hade nickus andra planer, så då får vi ta det på söndag istället eller nån annan dag :P

Nästa vecka kommer att bli en tung vecka, gruvar mig redan! Kommer att ha praktik Mån-Fredag + massa Apu uppgifter som skall göras, så det kommer att bli en hel del pluggande då också! Jag kommer nog med all säkerhet ha fullt upp! MEn  nu s ska jag njuta av den lediga helgen!

Ikväll blir det att göra upp en eld här utanför och bara sitta och må gott! Kanske lite kubb spel också!

Nu blir det att gå en prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0